onsdag 13 oktober 2010

Lite sent om tävlingen...

Lätt C: På framoppningen kändes han lugn och fin<3 allt gick bara bra!

Inne på banan va han också jättelugn. Allt gick bra tills 9:an i omhoppningen. Jag tog i innertygeln för tidigt och bogen bara rasade in...Vi fick ett stopp... Och 5 tidsfel...Menmen... första klassen...

Lätt B: Jag fattar inte va jag gjorde på hästryggen under dom där minuterna inne på banan! Jag och Johanna hade gått igenom gång på gång att jag inte fick lätta i handen. Men vad var det jag gjorde innan kombinationen för att jag trodde att han skulle behöva mer hals i språnget..? Jo. Jag lättade... i...handen... vilket gjorde att vi fick ett stopp. Kom igen, han stannade då oxå!

 Mot 7an kom jag på att jag inte skulle lätta i hanen och tog tillbaka istället... Han stannade och vi var uteslutna... Men jag tar på mig allt! Jag red som en skitunge!

Klubbmästare 2010 är:

D: Jessica och Astrid.

C: Anna och Boyson för fjärde året!

B: Linn och Ronja.

1 kommentar:

  1. Otur har man ju ibland :P men det kommer ju fler tävlingar :)

    SvaraRadera