måndag 4 oktober 2010

Min fina ponny

Jag älskar min fina ponny<3 han va bara bäst på hoppträningen igår jag har aldrig varit med om att han har varit så glad:)
Vi började med att hoppa fram på ett skrikand grönt hinder med låda, sen kom en oxer nästan direkt efter kortsidan. Där fick vi 2 stopp för att jag släppte allt. Sen när jag höll om honom mer gick det bättre! Jag har alltid tänkt att bara för att har är pigg så behöver han inte lika mkt stöd. Men så fel jag hade!

När vi hade hoppat fram på alla hinder (det var så många hinder att jag inte orkar berätta om alla) så hoppade vi bana: grön låda, röd-vit oxer,linje till svart räcke, grön-gul 2 kombi, svart-vitt räcke med vattenmatta (tror jag), svart-vit trippel till vattenmattan :D Jag hoppade på lätt B höjd (1,00). Första rundan såg jag nästan inga avstånd alls! Läskigt! Men sen gick det bättre. Det är ju bara dom där bocksprången...! Men dom kan jag leva med:)

Skulle vara hemskt uppskattat om någon kunde fota på lördag! Vi har inga bilder alls!

2 kommentarer:

  1. fick höra om din blogg=) najsig ;)

    SvaraRadera
  2. jag följer gärna med och fotar ;D
    (om jag kan... jag skulle ju kanske shoppa med
    Maria<3)
    / Menea

    SvaraRadera